wtorek, 15 listopada 2016

Muzyczne odkrycia #1

Witajcie,

od czasu do czasu na moim blogu pojawią się posty o mojej  ulubionej muzyce. Będę się skupiała raczej na aktualnościach lecz bardzo chętnie powrócę do tych utworów, które były mi szczególnie bliskie parę lat temu.
Od pewnego czasu za pośrednictwem filmu "Strażnicy galaktyki" pokochałam muzykę retro. Uwielbiam surowe brzmienie gitar nie naruszone przysłowiowym "tłuczeniem kotletów".  W tym momencie nie neguję muzyki, w której pojawia się takowy bit lecz w pewnym momencie zaczęło mnie to męczyć. Szukałam zespołu, który będzie grał muzykę, która będzie nienachalna, a jednocześnie wpadająca w ucho. Szukałam czegoś o niebanalnej oraz nietypowej linii melodycznej.
W momencie, w którym straciłam nadzieję, że znajdę współczesny zespół, który podołałby moim wymaganiom, zaczęłam słuchać starszych utworów. W tym czasie moja koleżanka z klasy opowiadała mi dużo o zespole The Last Shadow Puppets, więc żeby dokładnie wiedzieć o czym ona mówi przesłuchałam ich piosenki, które idealnie mi podpasywały. Od tego momentu zakochałam się w Alex'ie i Miles'ie.



A to są moje ulubione piosenki tego zespołu:

5 komentarzy:

  1. Super pomysł na posty. Czytając je można poznać zespół, którego się wsześniej nie znało. O tym nie słyszałam wcześniej.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka nie za bardzo w moim typie, ale w końcu nowy post ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. zespół super, a z piosenek najlepsza Miracle Aligner <3 :*

    OdpowiedzUsuń