piątek, 1 lipca 2016

BOOKATHON Lato 4-10 lipca






Cześć,

dzisiaj przychodzę do was z moim dotychczas największym wyzwaniem czytelniczym, do którego się zobowiązałam. Chodzi oczywiście o bookAThon prowadzony przez cudowne dziewczyny, Anitę z kanału Book Reviews by Anita  i Ewelinę Mierzwińską. Jeśli chcecie dołączyć do grupy bookAThon'owej zajrzyjcie tutaj klik.

Oto książki, które wybrałąm do poszczególnych kategorii:



































w dwóch kategorię daję tą samom książkę,
 ponieważ nie mam pojęcia jaki mogłabym
  wybrać kryminał sądzę,że to nie dla mnie

























może nie wakacyjna, ale zawsze jakaś

 Jeśli uda mi się przeczytać te wszystkie książki to łącznie pożrę 1953 strony, więc nie zganiajcie mnie jak czegoś nie przeczytam. : )

Trzymajcie za mnie kciuki, żeby mi się udało.

Pozdrowionka XoXoXoX

P.S: Mam zamiar zrecenzować dla was te książki, które przeczytałam podczas bookAThon'u, więc czekajcie na nie cierpliwie. ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz