środa, 7 września 2016

10 książkowych faktów o mnie


Cześć,

dzisiaj przychodzę z paroma ciekawostkami z mojego życia. Mam nadzieje, że się wam spodobają.



1. Nie jem i nie piję podczas czytania.

2. Zazwyczaj oglądam najpierw film, a potem czytam książkę (choć chcę to zmienić).

3. Czytam zazwyczaj w moim pokoju na łóżku.

4. Podczas kaca książkowego potrafię zacząć czytać nawet 5 i więcej książek.

5. Lubię czytać z delikatną muzyką w tle.

6. Uwielbiam ładne zakładki, ale do zaznaczania stron używam np. biletu komunikacji miejskiej.

7. Książka, która mnie dotychczas najbardziej poruszyła to Światło którego nie widać Anthonyego Doerra (recenzja tutaj)

8. Podczas czytania lubię mieć chłodne powietrze w pokoju.

9. Uwielbiam szukać nowych książek, które pojawiają się na rynku, pomaga mi w tym tumblr i instagram.

10. Ostatnio mam bardzo mało miejsca na mojej półce, więc muszę układać książki jedna na drugiej (czego nie lubię robić)

A jakie są wasze książkowe fakty? Bardzo chętnie poczytam odpowiedzi na to pytanie. A tym czasem do następnego.

Pozdrawiam : *

Zuzia

9 komentarzy:

  1. Jeśli jesteś ciekawa faktów o mnie to zapraszam tu - http://krainamola.blogspot.com/2016/05/20-ksiazkowych-faktow-o-mnie.html

    Ja bym nie mogła oglądać filmów przed przeczytaniem książki:) Do tej pory jestem załamana,że zaspoilerowano mi Rywalki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super fakty :) Można się wiele dowiedzieć o Tobie, jako o czytelniku ;) Ja mam zamiar zrobić fakty, ale jeszcze nie wiem w jakiej formie :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. Pkt 4 mam tak samo, ale pierwszy raz widzę, żeby ktoś w większości przypadków najpierw oglądał filmy, a dopiero potem czytał książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego najpierw oglądam filmy ponieważ nie da się ukryć, że jestem zarówno fanką książek jak i filmów.

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja mam wszystko na odwrót XD
    1. ZAWSZE jem podczas czytania
    2. Nigdy nie oglądam filmu przed przeczytaniem książki
    3. Ja czytam wszedzie XD
    4. Jak mam kaca książkowego, to nic nie czytam tylko płacze nad książka
    5. Nie umiem sie skupić na książce, kiedy słucham muzyki (wyjątkami są autokar, pociągi itp. Bo tam słucham muzyki czytając tylko dlatego żeby nie słuchać innych)
    6. Wszystkie moje ładne zakładki zniknęły w niewyjaśnionych okolicznościach, dlatego polecam używać skarpetek
    7. Kocham "Rywalki"
    8. Na to, jakie jest powietrze w pomieszczeniu nie zwracam za bardzo uwagi
    9. Musze przeczytać conajmniej 3 recenzje danej książki nim zdecyduje sie ja kupić
    10. Ukladam książki seriami od największego do najmniejszego

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, kilka faktów są zupełnie odmienne do moich faktów czytelniczych! Ja na przykład muszę obowiązkowo mieć przy sobie gorącą zieloną herbatę, jak czytam. Bez niej nie potrafię się skupić na lekturze.
    Przeważnie najpierw czytam książkę, a potem film (i zwykle wtedy się mocno zawodzę na filmie). Kiedy robię odwrotnie, po obejrzeniu filmu nie mam ochoty na czytanie książki. Taka przykra przypadłość. :(
    I inaczej niż ty, ja nie potrafię czytać kilku książek naraz. Pewnie bohaterowie i historia zaczęłyby mi się mylić i w ostateczności bym się kompletnie pogubiła.
    I ja muszę mieć cieplutko w pokoju, kiedy czytam. Chłód mnie rozprasza i nie potrafię się skupić na lekturze, kiedy jest mi zimno.
    Natomiast ja również mam problem z brakującym miejscem na półkach. Nie wiem jak to się dzieje, ale tych książek mi chyba przybywa! Nawet jeśli kupiłam niedawno nową półkę na książki. :(

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, że podzieliłaś się faktami!!! Naprawdę miło się czytało i z wielka przyjemnością wpadnę na twojego bloga.

      Pozdrawiam

      Usuń