sobota, 25 czerwca 2016

Percy Jackson EVERY DAY/ Klątwa tytana #3



Tytuł: Percy Jackson i bogowie Olimpijscy: Klątwa tytana

Autor: Rick Riordan

Stron: 312

Seria: Percy Jackson i bogowie Olimpijscy

Tom: III

Narracja: pierwszoosobowa

Wydawnictwo: Galeria Książki

Opis (mój): Grover odnalazł dwójkę potężnych dzieci pół krwi nieznanego pochodzenia. Satyr prosi swoich przyjaciół o pomoc, bo wie, że sam nie da rady uchronić ich od potworów.
W tym samym czasie odkrywają, że Kronos obmyślił plan, w którym Annabeth, Grover i Percy znajdują się w wielkim niebezpieczeństwie, a na dodatek, wygnaniec budzi Tytana, który jest w stanie zniszczyć Olimp, a jedyną osobą zdolną go pokonać jest zaginiona Artemida. Czy Percy dowie się gdzie znajduje się Artemida i kim są tajemnicze dzieci?

Cześć,

Wybaczcie mi, że wczoraj nie było posta, ale nie dałam rady go napisać. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, a teraz jestem z nowiutkim postem.

To jest moja ULUBIONA część. Pełno akcji, nowi bohaterowie i tajemnica zaginięcia ARTEMIDY wciągają NIESAMOWICIE.

Nowe postacie: rodzeństwo tajemniczych półbogów Bianca di Angelo oraz Nico di Angelo i Zoe Nightshade, która jest Łowczynią- zastępcą Artemidy. W szczególności polubiłam Zoe, która z początku była szorstka i stanowcza, ale też oddana i wierna przyjaciołom. Szczerze mówiąc jest to moja ulubiona postać z całej serii. Poznajemy bardziej konia Percyego - Mrocznego, który jest naprawdę śmieszną postacią, wierny swojemu panu pomaga mu przez niemalże całą opowieść. MUSICIE przeczytać tę pozycję, choćby to była wasza jedyna zapoznana książka Ricka Riordana. 

W tej części denerwować mnie zaczyna Annabeth, córka Ateny zaczyna być kapryśna i z każą wzmianką o niej coraz to bardziej mnie denerwuje. 

Ale Percy się nie zmienia nadal jest tym samym poczciwym chłopaczkiem oddanym przyjaciołom, rodzinie i Olimpowi, dowcipny oraz wyrozumiały.

Dlatego moi drodzy jeżeli macie możliwość przeczytania tej pozycji to niezwłocznie po nią sięgnijcie. Świat, który wykreował Rick Riordan pochłonie was bez reszty, a wy zakochacie się w tej lekturze.

Ocena:

 ★★★★★★★★★★





 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz